Nákup, platba a doprava
NÁKUP
Mohu produkt vrátit?
Samozřejmě. Všechny produkty zakoupené přes e-shop podléhají 14 denní zákonné lhůtě, ve které je možné nepoškozený produkt bez udání důvodu vrátit, pokud však produkt nekupujete tz. "na firmu".
Dnes jsem si zboží objednal, kdy mi přijde?
Veškeré zboží se snažíme odesílat do tří až šesti pracovních dnů.
Produkt, který se mi líbil, už není skladem. Bude ještě někdy?
Pokud u produktu není vysloveně uvedeno limitované množství, bude skladem do 7 pracovních dnů, klidně nám můžete zavolat a domluvíme se.
Kde a jak jsou naše produkty vyrobeny?
Veškeré produkty jsou ušity v České republice. Všechny materiály procházejí atestem pro děti do 3 let. Materiály jsou primárně vyrobeny v České republice nebo ve Francii. Za každým výrobkem je kus práce, a to prvotní nápad, výběr látek, ušití vzorků, korektury, samotná výroba, balení, atd.
PLATEBNÍ PODMÍNKY
Jaké jsou u vás platební metody?
Platit u nás zatím můžete třemi způsoby. Platbu převodem z účtu na účet (Po odeslání objednávky obdrží kupující potvrzení o přijetí objednávky včetně informace o výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol platby. Zboží zaplatí kupující na bankovní účet prodávajícího před odesláním zboží. Tento způsob úhrady kupní ceny je považován za zálohovou platbu na kupní cenu.), zboží si nechat zaslat na dobírku (Platba na dobírku při převzetí zboží - podle zvolené dopravy uhradíte doplatek při převzetí zásilky doručovateli, případně při převzetí na určené poště dodání.) nebo platbu pomocí služby ShoptetPay.
DOPRAVA
PPL
Objednaný produkt je doručen prostřednictvím PPL. V okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail, nebo SMS doručeny informace, kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému PPL. Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
ZÁSILKOVNA
Zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku ZÁSILKOVNY (můžete vybrat z 2145 poboček) do 24hod. od doby podání odesílatelem. O možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či e-mailem. Pro zásilku si bez této výzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat heslo k dané zásilce, které Vám přišlo SMSkou nebo na email. Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pobočky. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás.
OSOBNÍ PŘEVZETÍ
Je možné si osobně vyzvednout v sídle firmy: Zašová 803, 756 71 Zašová, +420 730 898 575, elizame@elizame.cz.
Převzetí je možné pouze po předchozí domluvě, telefonicky nebo e-mailem.